Условия за доставка

Условия за доставка на заявени продукти през peep.bg

В настоящите условия за доставка може да се запознаете с информация за:

  1. Начин на доставка;
  2. Стойност на доставка;
  3. Срок на доставка;
  4. Още информация за доставка;
  5. Допълнителни въпроси за поръчка.
Начин на доставка
  1. Доставките извършват куриерска фирма Еконт.
  2. Можете да направите поръчка до офис на куриерска фирма или до адрес
  3. Приемаме поръчки за адреси на територията на България.

Може да се свържем с Вас на посочените при поръчка телефон и имейл за уточняване на подробности по поръчката Ви.

Стойност на доставка
  1. За поръчки на стойност над 80 лв., доставката е безплатна
  2. За всички останали поръчки, доставката до офис на куриер е 7 лв.; доставката до Ваш адрес е 10 лв., независимо от размера и теглото на поръчката.
Срок на доставка
  1. Поръчките се обработват и изпращат в рамките на 3 работни дни*.
  2. Поръчки изпратени в понеделник до петък до 17.00ч. се предават в същия ден на куриерската служба.Доставката е съгласно условията на Еконт. Поръчки изпратени след 17:00 в петък се предават на куриер в понеделник и доставят съгласно условията на Еконт.

*Срокът за обработка на поръчката може да бъде по-дълъг при възникване на непредвидени обстоятелства. В тези случаи ще получите актуална информация за срока за обработка на посочения в поръчката имейл адрес за контакт.

Какво още трябва да знаете за доставката?

Пълни условия за доставка при поръчка (Заявка) през електронния магазин peep.bg, управляван от Класа ЕООД, наричани за краткост Доставчик:

  1. Доставчикът доставя за сметка на Купувача заявената стока до адреса, който Купувачът е посочил в Заявката.
  2. Доставчикът си запазва си запазва правото да се свърже с Купувача за уточняване на адреса за доставка;
  3. Доставчикът доставя заявената от Купувача стока, съобразно обявените асортимент, количество, качество, опаковка, цена и цена за доставка.
  4. Приема се, че Доставчикът е изпълнил Заявката, когато:Е доставил заявената стока до посочения от Купувача адрес;
    • Доставената стока отговаря на уговорените асортимент, количество, качество, опаковка и цена;
    • За доставката е съставен касов бон и товарителница;
    • При предаване на стоката, клиентът или трето* лице подписват придружаващите пратката документи.
      • *За трето лице се счита всеки, който не е титуляр на заявката, но приема стоката на доставка и е на посочения от клиента адрес.
  5. В случай, че купувачът не бъде намерен в срока за изпълнение на доставката на посочения адрес, не бъдат осигурени условия за предаване на стоката в този срок, както и в случаи, когато причините за неизпълнение на поръчка са свързани с проблеми, касаещи 3ти лица (спедитор, електронно плащане и други), „Класа“ ЕООД се освобождава от задължението си да достави заявената за покупка стока.
  6. Купувачът тpябвa дa пpeглeдa cтoĸaтa в мoмeнтa нa дocтaвĸaтa и пpeдaвaнeтo й oт Куриер и aĸo нe oтгoвapя нa изиcĸвaниятa дa yвeдoми* зa тoвa Класа ЕООД и спедитора.
      • *Aĸo Купувачът нe yвeдoми Класа ЕООД, cтoĸaтa ce cмятa зa oдoбpeнa ĸaтo съoтвeтcтвaщa нa изиcĸвaниятa, ocвeн зa cĸpити нeдocтaтъци.;
  7. Когато Доставчикът не е в състояние да изпълни частично или изцяло Заявка на Купувача, Доставчикът е длъжен в срок до 3 (три) работни дни от приемането на Заявката да уведоми за това Купувача и по възможност да съгласува с него нова Заявка, която може да бъде изпълнена. В случай че Доставчикът и Купувачът не успеят да съгласуват нова Заявка, се счита, че старата Заявка е анулирана и Доставчикът няма задължение и отговорност за доставка по нея.
Имате допълнителни въпроси за вашата поръчка?

Моля свържете се с нас на [email protected]